RENUNGAN BERSAMA

Posted by penegak Syiar!!

hari ni dah masuk hari yang ketujuh untuk bulan febuari..tanpa aku sedari lagi sebulan aku akan menghadapi imtihan niha'i atau final exam..waaaarrrggghhh aku semakin berdebar menanti hari 'bahagia' tersebut...aku nak yang terbaik untuk imtihan ni..kalau bleh aku nak dapat 4.00...aku nak tebus imtihan yang dulu...tapi semakin dekat hariku dengan imtihan ni, semakin banyak la plak imtihan nafs yang perlu aku hadapi...waarrgh...lagi susah dari tahriri...

aku nak hadapi, tapi aku rasa lemah..aku tahu aku mesti tajdidkan niat hari-hari.. minta kekuatan dari Allah..tapi bila kekuatan tu dah ada dalam diri aku, aku rasa susah plak nak berdepan ngan suasana..apa aku patut buat??

aku nak diri ini jadi kuat selepas hadapi imtihan..tak kira la imtihan tahriri ke..imtihan nafs ke..

aku nak dapat tempat di sisi Allah..semoga jalan yang aku pilih ni jalan yang akan membawa aku ke syurga Allah yang abadi..

0 Responses to "RENUNGAN BERSAMA"

Leave a Reply

 
seindah kalam, semanis bicara - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords